Germani Anna Mika
       kontakt@germani.pl
      +48 515 716 044

Mają Państwo pytania? Poniżej znajdują się odpowiedzi na często zadawane pytania. Zachęcam też do zapoznania się z sekcją Regulamin.

 
1. Ile znaków zawiera strona rozliczeniowa o objętości 250 słów?
Strona o objętości 250 słów odpowiada stronie wynoszącej 1800 znaków. Sposób rozliczenia nie wpływa więc na cenę.
 
2. Czy wykonuje Pani tłumaczenia spoza swoich specjalizacji?
Nie. Każdy tłumacz powinien mieć co najwyżej 2 – 3 specjalizacje, żeby móc zapewnić dobrą jakość usług .
 
3. Z jakich dziedzin techniki wykonuje Pani tłumaczenia?
Wykonuję tłumaczenia z dziedzin budownictwo i budowa maszyn.
 
4. Jak długo czeka się na wycenę?
Odpowiadam w ciągu godziny, ale zwykle wcześniej.
 
5. Nie potrzebuję tłumaczenia przysięgłego. Zastanawiam się jednak, czy tłumaczenie przysięgłe nie gwarantuje lepszej jakości.
Każde tłumaczenie, niezależnie od tego, czy zwykłe czy przysięgłe, powinno być wykonane sumiennie. Tłumaczenie zwykłe nie oznacza gorszej jakości. Na jakość może za to wpłynąć negatywnie krótki termin na realizację zamówienia. Z tego powodu tłumaczenia należy zamawiać jak najwcześniej.
 
6. Czy layout pliku źródłowego zostanie zachowany w pliku docelowym?
Staram się zachować layout pliku źródłowego. Do rozpoznawania tekstu na obrazkach używam programu OCR, ale on niejednokrotnie zawodzi. W takiej sytuacji tłumaczenie elementów nierozpoznanych wykonuję w formie lustrzanej tabeli i umieszczam pod danym obrazkiem. Jeśli tworzą Państwo ulotkę, folder czy broszurę, które zostaną oddane do tłumaczenia, proszę pomyśleć o ich wersji edytowalnej. Przekazanie edytowalnego pliku skróci czas tłumaczenia i zaoszczędzi Państwu dodatkowych kosztów.

7. N asza firma współpracowała wcześniej z innym tłumaczem i chcielibyśmy, żeby została zachowana spójność terminologiczna w kolejnych tłumaczeniach. Czy jest to możliwe?
Tak, w tym celu proszę o przesłanie pamięci tłumaczeń, glosariusza lub wcześniejszych tłumaczeń.
 
8. Posiadamy glosariusz firmowy, który przy każdym tłumaczeniu jest aktualizowany. Czy dodanie terminów do glosariusza jest dodatkowo płatne? Ani aktualizacja, ani stworzenie glosariusza w Excelu nie są dodatkowo płatne. Glosariusz jest tworzony tylko na życzenie Klienta. Należy o to poprosić przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.
 
9. Czy możliwy jest kontakt poza godzinami otwarcia?
Tak.
 
10. Czy należy zapowiedzieć osobistą wizytę?
Tak.
 
11. Czy podczas osobistej wizyty można płacić kartą płatniczą?
Nie, tylko gotówką.

FAQ - Pytania i odpowiedzi

Stworzono w kreatorze www WebWave CMS

Dane kontaktowe                                                                   Godziny otwarcia

Germani Anna Mika         e-mail: kontakt@germani.pl            poniedziałek 9:00 – 18:00    

ul. Hubalczyków 3/11       tel. 515 716 044                              wtorek 9:00 – 17:00 

09-409 Płock                                                                            środa 9:00 – 18:00

NIP: 7743087321                                                                     czwartek 9:00 – 18:00

                                                                                                 piątek 9:00 – 18:00

 

 

                                                                                                   

Copyrights © 2020 Germani Anna Mika. All rights reserved.